Du bist nicht angemeldet.

Persönliche Box

Neue Benutzer

Elbri(9. Mai 2024, 20:07)

Fridschnauz(28. April 2024, 16:53)

BaS(14. April 2024, 13:00)

Theo-retisch(30. März 2024, 16:05)

Ludi70(26. März 2024, 11:08)

Lieber Besucher, herzlich willkommen bei: Das Schnauzer-Pinscher-Portal Schnaupi. Falls dies dein erster Besuch auf dieser Seite ist, lies bitte die Hilfe durch. Dort wird dir die Bedienung dieser Seite näher erläutert. Darüber hinaus solltest du dich registrieren, um alle Funktionen dieser Seite nutzen zu können. Benutze das Registrierungsformular, um dich zu registrieren oder informiere dich ausführlich über den Registrierungsvorgang. Falls du dich bereits zu einem früheren Zeitpunkt registriert hast, kannst du dich hier anmelden.

BlackGiants

unregistriert

1

Sonntag, 10. Dezember 2006, 10:47

Aupair in Australien für 12 Monate gesucht

Wer hat Interesse an einer Aupair Stelle in Australien. Gestern haben mich bekannte Züchter aus Australien gefragt ob ich jemanden wüsste. Hier die email:

Hi Kai
perhaps you can help me on another matter.

I am looking for someone who is interested in coming to Australia on a 12 month visa who can help in my kennels. I was going to advertise in the PSK journal. Perhaps you know someone who would be interested. I am looking for someone for mid next year. I will conduct on-line interviews. I am looking for a female as my daughter and I live on the property and a male would be too awkward for us but I would not discount a male if they were a good candidate. If the person stayed for 12 months I would refund their return flight. They would be supervised at all times; be taught English (I am a qualified teacher). They would have to know schnauzers and be prepared to learn to groom (both stripping and clipping); attend shows intra and interstate; look after boarding dogs; learning about hydro-therapy for dogs; learn about breeding and whelping. In exchange they will receive accommodation and food for free, some pocket money and we would take them to tourist places within our state. They will attend an English college to receive a diploma after they have completed 12 months with us so their English skills will be ratified by a certificate.
The on-line interview will weed out people who want to party and not work.
If you don't know anyone, perhaps you can advise me the best way to find a suitable person.


Wer Interesse hat, kann mir ja eine IM schicken

Viele Grüße

Kai

2

Sonntag, 10. Dezember 2006, 10:58

Hallo Kai,


wäre ich noch TEENY und Single, hätte ich meine Koffer bereits gepack!!!! :D :D :D

Für geeignete Mädels die CHANCE in ein Traumland zu kommen und dazu noch die Möglichkeit ganz viiiiiiel zu lernen!!! (wollte immer dahin auswandern)!!!! (**)

LG
Marion

Zibirian

unregistriert

3

Sonntag, 10. Dezember 2006, 10:59

Hai Kai,

würden die mich auch nehmen :?:

Ich müßt aber alle meine Zwerge mitbringen dürfen :exla:

Der Ingrid, der sich grad ärgert, daß er nicht mehr 20 und ungebunden ist :(

4

Sonntag, 10. Dezember 2006, 11:14

I had nice 3 months in US looking after Giants...and now I am also too old and have too many dogs at home and husband ;( I would love to go!

I am looking also for a help. I need someone to take care about my dogs time to time, or go on dogshows together. Cant find young enthusiasts in my Kreis-Darmstadt. :( English, russian, estonian language lessons possible :D Willing to help with teaching grooming, handling and etc.

Zibirian

unregistriert

5

Sonntag, 10. Dezember 2006, 18:54

By the way :

Ich such nen Mann mit den Maßen : 98/60/42

98 Jahre alt
60 Millionen schwer
42° Fieber :D

Der Ingrid, der anständige Provision zahlt :p

6

Sonntag, 10. Dezember 2006, 19:28

Hello Jellun!

I ask my daughter :D if she want to learn more languages :D She is eighteen very interested in dogs, puppie and dogshows. The offer for australia is one year to early because she finished school with abitur in 2008 ;(

Shit happens

Astrid

7

Montag, 11. Dezember 2006, 07:02

Astrid -thanks!
It is 1,5hours of drive from you, a little bit far away for easy dog-sitting. Plus she probably have enought dogs experience (grooming&handling) at your place :D . But you are surely welcome for visit and tea if you will be in my area! -:-
I have girl not far away from us, but she has last years in school -and very busy with studing :( I dont wanna disturb anybody at such important period.

8

Montag, 11. Dezember 2006, 20:53

Shit happens- 20 Jahre jünger, 10 kg leichter-ohne "Kind und Rind"-und ich wär dabei!!! :D
Signatur von »Nani« Liebe Grüße Christiane mit ihren Riesen - und Zwergschnauzern - www.heichrina.de

Du bist zeitlebens für das verantwortlich was Du Dir vertraut gemacht hast .

Egal wie wenig Geld und Besitz Du hast - einen Hund zu haben macht Dich reich !

Social Bookmarks